El palot de 6è

Dimecres dia quatre d’abril els alumnes de 6è vam fer la primera collita de l’any a l’hort de l’escola: un bròquil.

Tota la classe vam anar a l’hort,  i en veure que el bròquil ja era suficientment gran, vam decidir collir-lo; també vam observar que els bròquils d’educació infantil estaven espigats i vam pensar que si el deixàvem es faria malbé, així que el vam collir, l’altre el vam deixar perquè era petit. La setmana següent va ploure molt i el bròquil es va acabar d’estirar i per tant el vam collir.

Els vam pesar i el primer feia 2,125kg i el segon 1,750kg i per acabar a la classe els vam rifar i els agraciats van ser el Jonathan i la Júlia, a casa seva els van cuinar. Tot i que no es el seu menjar preferit van dir que, amb un raig d’oli estava boníssim, per xupar-se els dits!!!!!

Alumnes de sisè