PENSEM L’EDUCACIÓ DES DE L’EDUCACIÓ PÚBLICA

Dimecres 29 de gener a partir de les 17:30h el Museu de la Vida Rural va acollir el I Congrés d’Educació Pública a Catalunya de les comarques de Tarragona. Aquest dia el tema a debatre era: Innovació, transformació, emancipació i xarxes.

La nostra escola va ser una de les convidades a participar-hi, i l’Ernestina Vallverdú va ser l’encarregada d’explicar als assistents diferents temes. Per un costat va tractar sobre la transformació que ha tingut el centre a partir de ser Escola Verda. També va fer esment al projecte interdisciplinar d’aquest curs 2019-2020 sobre Emergència climàtica: Implica’t! Finalment va explicar l’aliança que s’ha construït amb el Museu de la Vida Rural amb el conjunt d’activitats i propostes que es realitzen al llarg d’aquest curs entorn al projecte que compartim.

L’institut Joan Amigó i la ZER Conca també van explicar els seus projectes compartits amb el MVR. L’acte va finalitzar amb les aportacions que els diferents grups de treball van tractar.