MANIFEST I ACTIVITATS DEL 25N

Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència vers les Dones 2021

El passat 25 de novembre els alumnes de l’escola Martí Poch han celebrat el Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones.

Al llarg de la setmana, tot l’alumnat de l’escola, des de P-3 fins a 6è, han anat treballant temes sobre la violència masclista realitzant tot tipus de tallers com ara l’anàlisi de lletres de cançons, l’explicació de contes, visualització de vídeos sobre petits masclismes i treure conclusions sobre accions que no desitgen; finalment van escriure missatges positius en cadascuna de les seves mans de color lila.

Les activitats van acabar el mateix 25 de novembre al vestíbul de l’escola amb la lectura d’un manifest i la representació de com una dona creix, s’aixeca i crida contra la violència envers les dones. També han quedat exposades totes les mans de tots els i les alumnes.

Així doncs, l’escola Martí Poch, s’implica en conscienciar les actuals i noves generacions en temes d’igualtat de gènere, respecte cap a la dona i lluita contra qualsevol tipus de violència i abús masclista. Volem les escoles i la societat lliure de masclismes !!!

Alumnes de 6è de l’escola Martí Poch.

En aquest vídeo la Lucia de sisè i la Duna de cinquè ens llegeixen el manifest. També hi trobareu un resum de les actuacions que s’han dut a terme.