JORNADA DE PORTES OBERTES

Properament entrarem en el període de preinscripció als centres docents sostinguts amb fons públics.

El proper dilluns 8 de març i dijous 11 de març a les 5 de la tarda obrim les portes de l’escola per a mostrar-vos el nostre projecte educatiu. Per poder inscriure’s a les portes obertes cal demanar cita prèvia al telèfon de l’escola 977870455, amb un màxim de 10 persones per dia.

L’horari de secretaria és de 9:00 a 13:00h i de 15:00 a 16:30h.

Us informem que del 15 al 24 de març és el termini de presentació per internet de la sol·licitud de preinscripció. Trobareu informació al web: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici/

Ens agradaria que ens acompanyéssiu!

Fes una visita virtual a l’escola!