CARNAVAL A L’ESCOLA

L’obra de l’artista Palau Ferré omple de colors el Carnaval

Aquest curs 2020-2021 a l’escola Martí Poch hem celebrat el Carnaval amb les millors condicions possibles. Durant la setmana, hem seguit les ordres de sa majestat Carnestoltes, que han estat ben divertides i variades. Hem vingut a l’escola amb pentinats originals, amb pijames elegants, amb barrets de colors i ulleres de sol.

Com cada any, hem passat la tarda de dijous Gras en diferents parcs i zones del voltant del nostre poble gaudint del joc a l’aire lliure. La pluja ens ha fet ajornar al festa de divendres a la tarda. Però al final hem pogut lluir la manualitat que hem preparat relacionada amb diferents motius del nostre pintor homenatjat Maties Palau Ferré. Els colors i formes dels seus quadres han servit d’inspiració per crear les diferents obres en cada curs. Els alumnes hem desfilat pel pati de l’escola i hem ballat conjuntament, però cadascú amb el seu grup, la coreografia de Jerusalema.

Ens han acompanyat Francesc i Rosa de les Neus Marco-Palau, besnebots de l’artista, directament implicats en la munió d´actes que arreu de Catalunya s’estan organitzant en aquest Any Palau Ferré per commemorar el centenari del seu naixement. Veure les obres dels nens i nenes ha estat molt gratificant per ells i ens han manifestat tot el seu suport vers el nostre projecte artístic d´aquest curs.

Finalment hem acomiadat a sa majestat Carnestoltes que ens ha acompanyat. Abans de marxar li hem demanat que l’any que ve torni amb molta alegria i puguem celebrar la festa sense tantes restriccions.

Trobareu més imatges a la carpeta de FOTOS!