CM: visitem el Cim de les Àligues
Les nenes i els nens de CM hem visitat el Cim de les àligues. Ha estat una experiència molt sorprenent. Durant l’espectacle les aus quasi bé ens passaven fregant-nos, els teníem tant a prop que podíem tocar-los. Ha estat espectacular!!!. A més hem aprés moltes coses sobre aquestes aus. Sabeu que podem distingir les rapinyaires […]
CM: visitem el Cim de les Àligues Llegeix més »
