El patge reial visita 2n
Els nens i nenes de 2n han gaudit aquesta tarda de la visita del patge reial. Tots van deixar a la bústia reial la carta que havien preparat pels reis.
El patge reial visita 2n Llegeix més »
Els nens i nenes de 2n han gaudit aquesta tarda de la visita del patge reial. Tots van deixar a la bústia reial la carta que havien preparat pels reis.
El patge reial visita 2n Llegeix més »
El dia 19 de desembre a la tarda, els nois i les noies de sisè van celebrar l’amic invisible. Estaven molt nerviosos per veure que els hi havia portat el seu amic i també per veure si el seu regal agradava al seu amic. Tots van gaudir molt i van tenir sorpreses molt maques.
Amic invisible 6è Llegeix més »
El dia 12 de desembre la Universitat de Barcelona ha vingut a l’escola a presentar als alumnes de cicle superior “Inventum”, un joc col·laboratiu i que aconsegueix transmetre la importància de l’esforç col·lectiu a l’hora de desenvolupar projectes. Els nens i nenes han gaudit molt i han aprés que aconseguir desenvolupar un projecte no és
Juguem amb Inventum Llegeix més »
Aquest curs tota l’escola hem sortit junts d’excursió per celebrar la Castanyada. Hem anat a la granja “El Mogent”. Aquí us deixem un vídeo perquè veieu tot el que hem fet i gaudit!
Castanyada 2017-18 Llegeix més »
El nens i nenes de Cicle Superior hem anat a l’ Alberg Torre Ametller, durant el mes d’octubre, i hem gaudit d’unes colònies en anglès. Els principals objectius eren: Conviure amb els companys i fer noves amistats. Crear un ambient d’amistat, treball i diversió. Valorar el treball en equip. Esforçar-se i habituar-se a utilitzar una llengua diferent
Colònies d’anglès Llegeix més »
Els nens i nenes de CM i CS hem anat de colònies a la casa de El Collell “Sant Ferriol” Ha fet bon temps i ens ho hem passat superbéééé!!!
Colònies de final de curs. Llegeix més »