Visita a l’escola Pérez Sala d’alumnes de 3r

Els alumnes de 3r B hem anat a visitar l’escola Pérez Sala per conèixer el seu treball sobre els arbres dins del projecte del municipi “Fent vincles”. Ens han ensenyat les acàcies de la placeta del davant que han guarnit amb el que necessiten aquests arbres. També ens van llegir un poema sobre les acàcies i ens en van regalar un per escrit.

Després ens van preparar una prova sobre els arbres que tenen dins del recinte de l’escola. Per parelles o grups de tres, van anar esbrinant el nom comú d’algunes espècies. Vam passar una tarda molt agradable i que ens va servir per aprofundir en el nostre projecte. Gràcies a l’escola Pérez Sala pel seu treball i dedicació.

Cliqueu la imatges per veure fotos i vídeos