FAMÍLIES, JA ENS COMENCEN A ARRIBAR NINOTS DE NEU

PER DECORAR L’ESCOLA. ANIMEU-VOS!

Actuació de circ 6èB

Per concloure el l projecte sobre El Circ que hem treballat durant aquest trimestre en diverses àrees, a classe d’educació física hem preparat en grups una petita actuació en la que havien d’aparèixer diferents tècniques de circ, nom del grup, música d’acompanyament, maquillatge, vestuari, etc  Ha estat molt divertit, variat i lluït.

Aquí podeu veure alguns dels millors moments de les actuacions del grup de 6èB.

Cliqueu la fotografia per a veure l’àlbum

P3 va al Xaragall a la tardor.

Hem fet una passejada pel bosc.Hem vist bolets, fulles de tots colors, aglans, castanyes, la cabana de la castanyera i moltes coses més.

Hem donat de menjar a les daines i les cabres, hem vist molts animals, hem rodolat per la muntanya, jugat amb els companys, ens hem tirat fulles…

Ha estat molt divertit !

Conte inventat de 1rA

Hola famílies!

Aquí teniu el conte inventat pels alumnes de 1r A! El projecte del nom de la classe “Reis i reines” va començar fent una observació de fotografies de reis i reines de diferents èpoques i països. Van poder observar que no són tots iguals i els van voler comparar amb els dels contes. Van buscar informació sobre com eren, què feien i què passava en aquest tipus de contes. Va ser llavors quan va sorgir la idea d’inventar-se un que fos diferent. Per això va ser necessari informar-se sobre com començaven els contes, com acabaven, quines parts tenien, quina informació contenia. Un cop fet això, van decidir quins personatges, situacions i llocs volien que aparegués en el seu conte. Tot decidit en equip. Tenien molt clar que no volien una reina “fifi” i un rei “valent” i, després de dos mesos d’intens treball, aquí teniu el resultat. Poseu l’altaveu i gaudiu!!!

Visita dels alumnes de 1r A a P5

Avui, els alumnes de 1rA han anat a les classes de P5 a fer una visita molt especial. En el projecte d’aula dels “Reis i reines” els alumnes van decidir inventar-se un conte entre tots/es i anar a explicar-lo un dia als alumnes de P5. Després de dos mesos elaborant el conte (text i dibuixos), per fi l’han acabat i l’han pogut explicar. En uns dies també el tindreu penjat a la web per a que el pugueu veure des de l’ordinador i també se’l podran dur a casa per a que el pugueu explicar abans d’anar a dormir. Han fet un gran treball!!!

Racons de llengua 1r

Hola famílies!!

Aquí us deixem un recull de fotografies dels racons de llengua que hem fet fins ara. Juntament amb aquest treball més manipulatiu i dinàmic, realitzem unes feines en quadernets que ajuden en el procés d’aprenentatge de la lecto-escriptura i de l’expressió i comprensió oral.