Festa de final de curs

Com cada any, el curs s’ha acabat amb els balls i danses que ens ha preparat cada nivell. L’espectacle ha estat molt lluït i volem felicitar a totes les nenes i nens que han participat, així com als mestres que han preparat totes les danses i actuacions.

A continuació podeu veure els vídeos d’aquest festival.

Molt bon estiu!

2n i 6è acomiadem l’activitat de Padrins lectors

Després de tot l’any, fent trobades quinzenals per compartir estones de lectura, ensenyar-nos trucs per llegir millor, escoltar-nos, compartir llibres i opinions… no hem pogut eviar acomiadar-nos com cal.

L’alumnat de 6è ha rebut als seus fillols i filloles amb un gran esmorzar. L’alumnat de 2n, ha regalat als seus padrins i padrines un pergamí amb un dibuix i una dedicatòria agraïnt tot el que els han ajudat.

Les imatges ho diuen tot!

2n anem d’excursió a la Mina Vella

Ahir vam anar de visita al Museu de la Mina, a més de repassar tot allò que vam aprendre sobre l’aigua, el professor Feliu ens va ensenyar els aparells que fan servir per mesurar la temperatura, el vent, la pluja… Vam veure els pous, les mines, les plaques solars i, el més interessant…ja sabem d’on surt l’aigua de les cases de Vilassar!

Mireu quines fotos

CI anem d’excursió a Gualba

Com a sortida lúdica hem anat a passar el dia a Gualba! Hem gaudit d’un magnífic dia envoltats de naturalesa, aprofitant per observar animals, hem seguit la ruta blava que ens informava de les espècies que podíem trobar (cap-grossos, sabaters…), després hem dinat a les instal·lacions del Parc Mediambiental i hem estat fent jocs al voltant de la riera. Simplement, anar a la muntanya ja és tot un luxe!

Mireu quines imatges

Resum últim dia de colònies

Quina sorpresa hem viscut aquest matí amb la sabatada!

Aquest últim dia d’aquestes fantàstiques colònies hem esmorzat i, tot seguit, hem deixat fet l’equipatge i recollit les habitacions. Un cop tot preparat hem anat a visitar la Farga Rossell, a Ordino, on ens han fet una explicació del procés de treball del ferro, producte tradicionalment molt important a Andorra.