El circ a 6è

Aquest any hem fet un petit projecte sobre el circ. Hem fet grups per buscar la història dels  diferents circs que coneixem: el Circ du Soleil, el circ Cric, el circ Raluy, els Pallassos de la tele…

Després d’informar-nos molt bé, vam posar tota la informació en una cartolina i vam fer una presentació per als nostres companys del que havíem après.

També vam fer una cartells anunciant que arribava el circ a la nostra ciutat, que ens van quedar molt acolorits.

Per completar el projecte vam estar una tarda fent boletes d’arròs amb globus per poder aprendre a fer malabars. Va ser molt guai!

I a educació física estem preparant una petita actuació relacionada amb diferents tècniques de circ.

Taller salut dental 4t

El passat dijous 7 i divendres 8 de febrer els alumnes de 4t vam visitar el CAP de Vilassar de Mar per realitzar un Taller de salut dental, molt didàctic, a càrrec d’un equip de professionals del centre.

Clicar la imatge per veure l’àlbum

A Ciències treballem els éssers vius

Des de fa unes setmanes a la classe de Ciències de P4 estem treballant els éssers vius. Primer vam parlar del que era un ésser viu, per tal de diferenciar-lo dels que no tenen vida. Així hem après que els animals i les plantes tenen vida perque neixen, creixen, s’alimenten, es relacionen, es reprodueixen i, finalment, moren. Tot això l’estem treballant a través de les experiències dels propis nens i nenes, de l’observació directa i de material divers (objectes, llavors, plantes, imatges, fitxes i videos) per tal de que aprenguin de manera experimental i manipulativa.

Les següents sessions estaran dedicades unes als animals i d’altres a les plantes.

Cliqueu per a veure l’àlbum

Padrins de lectura

Com cada any, l’alumnat de 2n i 6è compartim una estona per potenciar l’hàbit i el gust per la lectura. Els i les alumnes de 2n són apadrinats pels alumnes de 6è. Aquests, els ensenyen, els ajuden i els acompanyen en el procés lector tot gaudint, creant nous vincles i compartint valors. Les primeres sessions han estat tot un èxit. Estem desitjant que arribin les següents.

Cliqueu a la imatge