P5-Els oficis: monitor de patí vela amb rodes

Els pares de la Joana, el Miguel i la Cristina ens han explicat que són monitors de patins amb vela i rodes. També ha vingut la Lua, la seva germana, que competeix en aquest esport.  Ens han explicat que ensenyen a la gent a jugar amb el vent. I això és el que hem fet nosaltres, hem fet un estel i l’hem fet volar!!! Ha sigut molt divertit!!!



1r visita el Cim d’àligues

El passat divendres 16 de novembre els Cavallets de Mar i Óssos Panda vam anar d’excursió a Sant Feliu de Codines al parc “ Cim d’àligues “. És una reserva d’aus rapinyaires. Després d’esmorzar les  monitores del parc ens van portar a fer un recorregut pel voltants del bosc . Ens anomenaren  i explicaren els principals animals que viuen en aquell entorn a partir dels rastres que van deixant. Tot seguit vam anar a veure la zona de les aus, allà ens van explicar les principals característiques de les aus rapinyaires i vam aprendre com diferenciar les aus diürnes de les nocturnes. Després vam anar a l’espai de la zona de vol on les vam veure volar lliurement i de molt a prop. Després de dinar vam jugar una estona i per acabar la sortida ens van preparar una gimcana per repassar tot allò que havíem après.

Feu clic a la imatge

Fem una maqueta del curs d’un riu 3r

Els alumnes de 3r hem treballat el tema de “L’aigua” a l’àrea de medi. Hem fet un munt d’activitats, hem gaudit amb la llibreta interactiva i hem après moltíssimes coses! I l’activitat final ha estat la elaboració, en grups cooperatius, d’una maqueta d’un riu i les seves parts.

Clicar la imatge per veure l’àlbum

El treball per racons a CM

Els grups de cicle mitjà dediquem una sessió a la setmana a treballar per racons.

El treball per racons ens permet donar resposta a la diversitat de l’aula i una atenció més personalitzada, donat que són sessions que compten amb un altre docent de reforç. Els alumnes es distribueixen en petits grups i realitzen activitats simultànies de forma autònoma.

Aquest trimestre treballarem en activitats de matemàtiques i de llengua catalana. Els racons ens permeten treballar d’una manera més autònoma i flexible, on el protagonisme recau en l’alumne, donat que participa activament en els seu aprenentatge: decideix, ajuda, conversa i aprèn dels seus errors. Tot plegat es tradueix alhora en un guany de seguretat i confiança.

Clicar la imatge per veure l’àlbum