Reptes educació física n. 2 (Punteria)

Hola a tots!

Què, com ha anat el primer repte? Felicitats a tots els que l’heu aconseguit i heu practicat les postures, i moltes gràcies per compartir les fotografies dels vostres exercicis.

Aquí teniu el proper repte. Demostrareu si teniu bona punteria.

Preparació:

1. Material necessari: 6 llaunes de refresc i una pilota petita
  2. Espai: un pati, passadís o un altre lloc ampli on no hi hagi cap objecte delicat.
  3. Què heu de fer? Primer col·loqueu les llaunes formant una piràmide a sobre d’una tauleta, caixa, banc o un altre lloc elevat. Després poseu-vos a una distància de 4 o 5 metres i intenteu fer caure les llaunes d’un sol intent. Proveu varies vegades amb cada mà.
  4. Mentre més practiqueu millor us sortirà.
  5. Envieu-me un video al correu.  educacio.fisica@escoladelmar.cat