Les cooperatives de 5è ja ho tenen tot a punt

Aquest dijous, al mercat setmanal de Vilassar de Mar, els alumnes de cinquè vendran els productes que han estat elaborant durant el curs en règim de cooperatives. Un projecte que, a banda d’estimular el treball en grup, permet tocar totes els assignatures des d’una òptica diferent per a l’alumnat. Tots els beneficis aniran destinats a les ongs que han escollit els propis alumnes.

Una mà d’artesans i Un mar d’artesania vendran una bateria d’una quinzena de productes en el mercat setmanal de Vilassar de Mar d’aquest dijous. Des de coixins a catapultes passant per bosses i llibretes. I és que es tracta de fer caixa per poder donar un cop de mà a l’AFANOC, una associació benèfica, i sense ànim de lucre, que ajuda els nens i nenes malalts de càncer. Somien poder cedir a l’ong uns 200 euros. Aquest dijous els trobareu, amb els seus companys del Vaixell Burriac i de l’Escola de la Presentació, exercint de botiguers.

Podeu veure les seves webs clicant les imatges:

També podeu escoltar l’entrevista que ens vam fer a ràdio Vilassar de Mar per explicar el nostre projecte.