Festa final del projecte d’Emprenadoria

L’Ajuntament de Vilassar ens va preparar uns jocs cooperatius com a  cloenda del projecte d’Emprenedoria que hem fet els alumnes de  5è durant aquest curs. Vam estar tot el matí al Jardí Joan Monjo, compartint les activitats amb les altres dues escoles de Vilassar que també han participat en el projecte, l’escola Vaixell Burriac i l’escola de la Presentació i ens ho vam passar molt bé. A última hora vam anar a la biblioteca i el conseller d’Ensenyament ens va donar un diploma a cadascú. Vam tornar a l’escola la mar de contents.

Cliqueu la foto per veure l'àlbum