El circ Petit a la nostra escola 6è

Avui ha vingut El circ Petit a la nostra escola. El Martín i el Tin ens han ensenyat diferents tècniques de l’espectacle del circ: malabars, equilibris, diabolos, pals del diable, xanques…Els alumnes de 6è hem passat una bona estona practicant i ens ho hem passat molt bé. Mireu com ho fem.
Aquesta actuació forma part d’un projecte que estem fent a la classe per conèixer la història dels diferents circs i les modalitats que presenten. Hem fet recerca d’informació, exposicions i cartells per donar a conèixer l’arribada del circ a la població. Hem elaborat unes boles per aprendre a fer malabars i estem practicant a l’hora d’Educació Física. També hem pogut conèixer el funcionament de la ONG Pallassos sense fronteres i l’hem trobat molt interessant.