Acrosport a 5è

Com cada any a educació física treballem l’acrosport amb els alumnes de cinquè durant gairebé tot el segon trimestre del curs. L’acrosport és un esport que té elements de la gimnàstica artística i el circ, i resulta molt motivador pels nostres alumnes.

A principi de la unitat, es va explicar als nens i nenes els diferents aspectes que es treballarian, les normes de seguretat específiques, els objectius que es volien aconseguir i l’avaluació, que consisteix en la preparació, en grup, d’un exercici final.

A partir d’aquí varen formar grups de 5 o 6 persones i es va començar a treballar en equip per tal d’anar preparant cada grup la seva coreografia. En total han disposat de 6 o 7 sessions per treballar: escollir les figures, definir el paper de cada component del grup a cada una de les figures, escollir la música, inventar un ball, assajar, corregir postures, posicions i figures, intercanviar idees i opinions, parlar del vestuari que portarien, etc…

En definitiva, ha estat un gran treball en equip, de col·laboració, i molt educatiu. Només ha mancat realitzar la gravació de l’exercici final, però aquest curs no ha pogut ésser degut a les circumstàncies que estem vivint actualment.

De totes formes van poder fer unes fotografies on es mostra una part d’aquest gran treball.

Cliqueu la imatge per veure l’àlbum