Preinscripció per al curs 2024/25

NOVETAT (02/05/24): Llista de sol·licituds ordenada

Publicació de la llista amb la puntuació resolta de les reclamacions

Barem provisional de preinscripció

Presentació de la sol·licitud de preinscripció del 6 al 20 de març de 2024:

Totes les preinscripcions són en format telemàtic, per tant, no hi ha la possibilitat de full de preinscripció en paper i no cal lliurar cap documentació presencialment al centre educatiu que indiqueu en primera opció. Hi ha dos tipus de sol·licitud: la sol·licitud electrònica (cal identificació digital) i la sol·licitud en suport informàtic (sense identificació digital).

A la sol·licitud de preinscripció heu d’adjuntar-hi la documentació d’identificació o de criteris que correspongui.

ACCÉS A LA SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ EN LÍNIA

Publicació de l’oferta inicial de places, 5 de març de 2024

Informacions i/o recomanacions:

• El codi de l’escola Doctor Serés és 25000468, us caldrà per indicar a quin centre voleu preinscriure-us.
  • Tots els infants que han estat matriculats en una llar d’infants o en una escola bressol a Catalunya a partir del curs 2021-2022, o bé, tots els infants que han estat matriculats a Catalunya a partir del curs 2015-2016, tenen assignat un codi identificador del Registre d’alumnes de Catalunya, el RALC. Heu de demanar-lo al vostre centre actual o de procedència per poder lligar la sol·licitud al seu expedient acadèmic i personal. A la sol·licitud de preinscripció s’ha de consignar aquest codi en la casella «Identificador de l’alumne» de l’apartat Dades personals de l’alumne. En la majoria de casos no caldrà fer res més ni adjuntar cap tipus de documentació, donat que s’haurà fet l’intercanvi de validació de les vostres dades amb totes les administracions implicades.
  • Només s’ha de presentar una sola sol·licitud i indicar-hi per ordre de preferència els diferents centres als quals us interessa inscriure al vostre fill o filla.
  • És molt important cenyir-vos al calendari establert, lliurar la sol·licitud o la documentació fora de termini us fa perdre tots el drets d’adscripció amb la possibilitat de quedar-se sense plaça al centre.

Consideracions a tenir en compte:

• Centre adscrit: La continuïtat de projectes pedagògics en centres entre el primer (0-3 anys) i el segon cicle d’infantil (3-6 anys), no es considera adscripció i per tant, no comporta prioritat d’accés.
  • Domicili familiar o del lloc de treball: si es vol presentar una sol·licitud de preinscripció a la nostra escola només s’haurà de marcar un d’aquests tres supòsits:
    • Zona educativa: quan el domicili habitual de la família es troba dins la zona educativa del centre escolar que es demana en primer lloc (Alpicat).
    • Adreça del lloc de treball: quan la ubicació del lloc de feina del pare, la mare, el tutor o la tutora està dins la zona educativa del centre triat en primer lloc (Alpicat).
    • Cap de les anteriors: si el domicili familiar o la ubicació del lloc de feina del pare, mare, el tutor o la tutora es troba fora del municipi (Alpicat).
  • Nova incorporació al sistema educatiu: només afecta a alumnat provinent de fora de Catalunya o que hi porta menys de 2 anys.

Per a qualsevol dubte, informació o aclariment, del 7 al 20 de març podeu posar-vos en contacte amb nosaltres trucant al 973 73 64 64 o al 690 01 62 23 de dilluns a divendres de 8.30 a 14h i de 15 a 16h, i us ajudarem amb el procés.

Durant la preparació, presentació i seguiment de la sol·licitud de preinscripció:

Del 6 al 20 de març de 2024 (a partir de les 9 hores): presentació de sol·licituds

És molt important respectar les dates, perquè les sol·licituds que es presentin fora d’aquest termini perdran totes les prioritats que haurien pogut tenir a l’hora d’obtenir la plaça. Els criteris d’assignació de places serveixen per donar una puntuació a cada sol·licitud. D’aquesta manera s’estableix l’ordre d’accés a les places de cada centre. Cal presentar la sol·licitud i adjuntar-hi la documentació d’identificació o de criteris que correspongui.

Fins al 22 de març de 2024: presentació de documentació

Aquests dies pots presentar documentació acreditativa que no hagis pogut adjuntar durant el període de presentació de sol·licituds.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *