PARTICIPACIÓ A CANTÀNIA 2026

El passat divendres 5 de juny, l’alumnat de 5è de l’escola va participar en el concert de Cantània a L’Auditori de Barcelona, interpretant l’espectacle d’aquest curs L’últim rellotge.

Després de mesos de preparació a les classes de música, els infants van gaudir d’una experiència artística i musical molt especial, compartida amb altres escoles i davant d’un nombrós públic.

Felicitats a tots els participants per la seva il·lusió i esforç!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>