PARTICIPACIÓ A CANTÀNIA 2026
15/06/26
El passat divendres 5 de juny, l’alumnat de 5è de l’escola va participar en el concert de Cantània a L’Auditori de Barcelona, interpretant l’espectacle d’aquest curs L’últim rellotge.
Després de mesos de preparació a les classes de música, els infants van gaudir d’una experiència artística i… Llegeix més»










