DIA DE LA PAU

El Dia Escolar de la No violència i la Pau, també conegut com a DENIP, es commemora anualment el 30 de gener i és una oportunitat per reflexionar sobre la importància de promoure la pau i l’entesa entre les persones, especialment dins l’entorn escolar.

En la nostra escola a través de diferents activitats sobre els conflictes armats (vídeos, contes, cançons, poemes…) hem reflexionat sobre la necessitat de fomentar els valors, les actituds i els comportaments que reflecteixin el respecte per la vida, els drets humans i el rebuig a la violència en totes les seves formes.

A la tarda, per commemorar aquest dia, tota l’escola ens hem unit en un acte al pavelló on s’ha fet un intercanvi d’eslògans i dibuixos de la pau entre els tres centres educatius d’Alpicat (Escola Doctor Serés, Llar d’infants l’Estel i Institut d’Alpicat).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *