Celebrem la castanyada i Halloween!

El dimarts 31 d’octubre vam celebrar a l’escola la castanyada i halloween realitzant diferents activitats relacionades amb la festivitat.

Com cada any, ens va venir a visitar la Zofia, la nostra castanyera més “ditxaratxera”.

El dilluns 30 vam anar a cantar a la llar d’infants amb l’alumnat d’Infantil. Podeu veure els vídeos als diferents blocs:

. I3                                       . I4                                         . I5.

Les teachers van preparar totes les activitats de halloween amb molta i·lusió!!

Vam fer també la tradicional exposició de les carabasses: d6efdb21-1370-41d7-b930-5fc984774562

Com a activitat conjunta, vam fer un conte col·laboratiu amb la llar d’infants i l’institut d’Alpicat: conte castanyada. Podeu escoltar el conte a Alpicat ràdio llegit per alguns alumnes de 6è de Primària i alguns alumnes d’ESO.

A la tarda les persones que formen la junta de l’AFA ens van coure les castanyes perquè tots els nens, nenes, mestres i personal de l’escola en poguéssim menjar. Moltes gràcies per la vostra ajuda incondicional! Imatges.

Desitgem que hagueu passat una bona diada de Tots Sants!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *