Assessorament LIC per als i les docents

El dimarts 7 de novembre s’assessora LIC va realitzar una sessió a tots els i les mestres.

El Servei Educatiu de Llengua, Interculturalitat i Cohesió social és un servei especialitzat en l’àmbit educatiu i curricular que ofereix assessorament, formació i suport a la tasca docent del professorat, a l’alumnat, a les famílies i a l’entorn en relació amb la llengua, la interculturalitat i la cohesió social, tant a l’educació primària com a l’educació secundària, així com a l’educació d’adults.

L’assessor/a LIC requereix un coneixement especialitzat dels continguts del lloc de treball, un bagatge docent i unes actituds i aptituds per exercir les funcions d’assessor tècnic pedagògic de llengua, de gestió de la diversitat lingüística i cultural, i de cohesió social, així com experiència en formació al professorat.

Des de l’escola estem impulsant el treball de les llengües. Moltes gràcies!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *