Ajuts individuals de menjador per al curs 2023/24

Informació important per a totes les famílies de l’escola Doctor Serés

En relació a les sol·licituds dels ajuts individuals de menjador per al curs 2023/2024, us informem que el període de presentació de les sol·licituds serà del 18 de maig al 2 de juny de 2023, ambdós inclosos.

La presentació de les sol·licituds es podrà fer de forma telemàtica pel web del Consell Comarcal del Segrià (www.segria.cat) a l’apartat AJUTS DE MENJADOR, i de manera excepcional es podrà lliurar la sol·licitud en suport paper a la secretaria de l’escola, però només quan els sol·licitants no disposin de mitjans electrònics per a fer la presentació de forma telemàtica.

Us adjuntem en aquest article el BASES AJUTS MENJADOR CURS 2023-2024 BOP 66 i les Sol.licitud ajuts menjador 2023-2024.

Consideracions a tenir en compte per a la tramitació de la sol·licitud:

•    Si no es coneix el codi IDALU(identificador de l’alumne), cal demanar-lo al centre educatiu actualEls alumnes que el curs vinent començaran I3 han de demanar-lo al centre on han presentat la preinscripció.
  •    Els sol·licitants de beca que cobrin l’ajut a l’habitatge de lloguercal que aportin els certificats d’aquesta prestació de l’any 2022. Molt important aportar el certificat per evitar denegacions.
  •   Els sol·licitants divorciats amb custòdia compartidaque vulguin tenir l’opció de gaudir de la beca pels seus fills/es els dos progenitors, cal que facin una única sol·licitud de forma conjunta. Si només la demana un dels dos progenitors i la beca es concedida, només ho serà pel sol·licitant per la setmana que convisqui amb els beneficiaris de la beca. Un cop comenci el curs escolar s’haurà d’aportar a l’escola una planificació de la custòdia de tot el curs 2023/2024.
  •    En aquests casos de custòdies compartides, si posteriorment a la tramitació de l’ajut amb un sol progenitor l’altre progenitor també vol sol·licitar-la, es farà una nova valoració. Aquesta revisió pot comportar canviar el resultat de l’ajut que s’havia obtingut amb la valoració d’un únic progenitor i, per tant, denegar la sol·licitud de beca dels dos progenitors.
  •    En les sol·licituds amb progenitors separats/divorciats,ja sigui amb custòdia compartida o no, cal que s’emplenin correctament totes les caselles i és molt important especificar la quantitat de pensió d’aliments cobrada a favor dels infants durant l’any 2022 (si no es marquen totes les caselles tindran requeriment):

CONVENI SEPARACIÓ/DIVORCI: SI/NO.

CUSTÒDIA COMPARTIDA: SI/NO.

PENSIÓ D’ALIMENTS COBRADA A L’ANY 2022: QUANTITAT COBRADA DURANT TOT L’ANY   2022SI NO ES COBRA PENSIÓ D’ALIMENTS POSAR 0 €.

• En el cas de famílies que tinguin infants en diferents escoles, han de fer una única sol·licitudper tots els fills/es, especificant l’escola de cadascun d’ells.
  • Els alumnes que realitzin educació compartida en dues escoles, cal posar les dues escoles a la sol·licitud.
  •     En el cas de famílies que cap dels dos progenitors disposi del DNI/NIE i només acreditin PASSAPORT, s’ha d’adjuntar informe social de caràcter econòmic on constin els ingressos obtinguts l’any 2022 (certificat emès pels serveis socials).També serà necessari l’informe dels serveis socials en el cas d’unitats familiars que, tot i que algun dels progenitors disposi de NIE/DNI, no han obtingut cap rendiment segons Renta 2022.
  • Si la documentació aportada en altres sol·licituds està vigent no cal tornar a aportar-la de nou, únicament marcar la creu en la sol·licitud. Si la documentació aportada en cursos anteriors està caducada, caldrà adjuntar-la novament.
  • És molt important que els majors de 18 anys signin la sol·licitud.
  • En el cas que la unitat familiar no hagi sofert cap variació respecte de cursos anteriors, posar la creu en la casella corresponent (part de darrera de la sol·licitud).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *