Tarda de contes a la biblioteca

El dilluns 19 de març van venir tres pares voluntaris  a explicar un conte cadascú a la biblioteca de l’escola en horari extraescolar. El Xavi ens va explicar un conte que es deia “ Lana i el gegant” (inventat per ell i amb unes il·lustracions també fetes per ell i acabant de dibuixar-les mentre ho explicava). En Lluís ens va explicar “ L’Àlex i el ratolí de corda”. I fins i tot va portar uns ratolins (un d’ells de corda) fets a casa per ell i la seva família. I l’Oscar ens va explicar amb format PowerPoint el conte teatralitzat per ell “ L’ombra de l’ós”. Vam gaudir d’una tarda de contes, cadascú amb un format diferent, però tots molt bonics i plens de  valors. Felicitats als tres pares per la vostra col·laboració i la vostra il·lusió a l’hora d’explicar-los !

FOTOS DE LA TARDA DE CONTES