Visita al MMACA

El passat dimecres 5 d’abril, els alumnes de primer van anar a fer la visita taller al MMACA. La visita té dues parts: una consisteix en un taller anomenat “Descobrim la geometria” i l’altra una sessió d’experiències matemàtiques.

En el taller, primer s’identifiquen les diferents figures geomètriques,  s’anomenen les seves característiques i es descobreixen les relacions entre elles (amb dos triangles equilàters puc construir un rombe, per exemple). Després, en petits grups,  van construint triangles i hexàgons seguint diferents consignes. Per finalitzar, tindran un repertori d’estrelles fetes amb figures geomètriques que hauran d’anar reproduint tenint en compte que en algunes estrelles s’han de superposar diferents figures.

Després del taller, els alumnes accedeixen a la sala de “Petites experiències matemàtiques” on trobaran reptes de càlcul, geometria, distribució al pla i a l’espai, orientació i, fins i tot, estadística, adaptats al seu nivell educatiu.

FOTOS 1rA

FOTOS 1rB

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *