Un vaixell al pati de l’escola

Fa un temps a l’escola vam encetar un projecte de remodelació del pati de primària. Es van posar unes taules de pícnic, un tipy, es van pintar jocs al terra i es va instal·lar un rocòdrom. Ara ha tocat el torn al racó del Port Dolors Almeda. Una preciosa embarcació ha atracat avui en aquest port i de ben segur que arriba carregada d’una gran quantitat d’aventures i històries que els infants estan per crear i imaginar.

El pati és una zona important de l’escola, un espai exterior de joc i aprenentatge on els infants passen bones estones jugant, parlant, socialitzant-se, reflexionant, aprenent… Per això, aquest projecte pretén acabar creant un lloc acollidor, agradable  i envoltat  d’elements naturals que ens permeti aprofitar les oportunitats educatives que es creen en aquest espai.

1. Laura

Ostres quina meravella!!!! Poc a poc ho anem tenint tot… encara falta però endavant!!!! ( sorral, tendalls…. tot srribarà… esperem no trigui tant com el vaixell)
    Quina xulada!!