Time for reading!

Unes alumnes de  sisè han proposat una activitat molt bonica pels més petits de l’escola: Time for reading!!! En parelles es preparen un conte en anglès i van a llegir-lo als alumnes d’infantil o cicle inicial. Aquesta vegada han triat “Goldilocks and the 3 bears”,un conte molt conegut i divertit”, i han anat a les classes de p4 i p5 . Ha estat una experiència molt enriquidora per a tots i per això continuarem amb l’activitat al gener perquè tots els alumnes que vulguin vagin a fer de model lector als seus companys.

.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *