Sant Jordi 2022

Dimecres dia 20 d’abril el jurat es va trobar per decidir els guanyadors i guanyadores dels Jocs Florals que celebrarem a l’escola el proper dilluns dia 25 a la tarda.

El jurat ha estat composat per set persones: la Conchi i la Noemí en representació de les famílies; la Noelia i la Marina com a exalumnes i la Mercedes, la Cristina i l’Ana Cris com a exmestres de l’escola.
Decidir quines han estat les millors obres els ha sigut força complicat perquè totes les produccions eren de gran nivell! Fins dilluns però no podrem descobrir quins dibuixos, endevinalles i poemes els ha agradat més. Esperem impacients!

Gràcies a totes per la vostra col·laboració i a tots els nens i nenes que amb el vostre esforç heu fet que el Jocs Florals siguin un cop més de gran qualitat!

Bona diada i bona lectura!

qrf