Sant Jordi 2018

Bon dia de Sant Jordi a tots!!

A l’escola, com cada any, hem volgut celebrar aquest dia especial amb activitats lligades a la lectura i amb el tradicional concurs de dibuixos, endevinalles, rodolins i poemes. Tots hem treballat de valent per dibuixar, escriure i en definitiva transmetre els nostres sentiments vers aquesta festa i tradició sobre un paper. Només alguns guanyen; aquells que el jurat format per exmestres, exalumnes, i algunes mares de l’escola trien, però en realitat, tots hem guanyat el haver gaudit d’un dia especial compartit amb els nostres mestres i companys!!!!!

“Regalem mil llibres i llegim mil roses”