Reunió de delegades i delegats

Aquesta setmana ha tingut lloc la primera reunió de delegades i delegats de la nostra escola.

Aquestes trobades volen incentivar la participació dels infants escoltant les seves propostes i tenint en compte la seva opinió en la presa d’algunes decisions que els concerneixen.

Hi assisteixen els infants de tots els cursos de Primària (dos en representació de cada aula) i la directora del centre. En aquesta primera trobada, els infants van treballar prèviament a l’aula sobre quines coses es podien millorar de l’escola fent dues distincions: aquelles coses que es podien demanar a l’Ajuntament o al personal de l’escola; i d’altres que podien millorar els mateixos infants amb les seves accions o actituds.

Durant la reunió ho van posar en comú amb la resta de delegades i delegats i amb la directora de l’escola i van sorgir iniciatives molt interessants com no llençar menjar a terra, no malbaratar l’aigua, mantenir els lavabos nets i tenir uns encarregats de recollir els objectes perduts i portar-los al racó perquè puguin ser retornats als seus propietaris.