Primer dia a Cala Montjoi

Ha estat un bon dia ple d’emocions. Pel matí ens ha fet molt bon temps i ens ha agradat el viatge en vaixell. Per la tarda el dia ha empitjorat una mica i fins i tot ha plogut, però no per això hem deixat de fer cap de les activitats previstes ( tir amb arc, excursió, rocòdrom i piragua).

Després de sopar hem fet les activitats de nit (jocs de nit i tirolina). A veure com va la nit… demà us explicarem.

Fotos dilluns matí

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut