Oficis a segon – Mestra d’educació especial

El divendres 28 de febrer, l’Olalla, mare de l’Ander de segon B, ens va venir a explicar el seu ofici: mestra d’educació especial. Per ajudar-nos a descobrir el seu ofici, ens va fer arribar la carta del Follet Trapella que, a través de pictogrames, ens va explicar que havia amagat un llibre. A través de diferents pistes, els infants van anar per diferents llocs de l’escola fins que van trobar una capsa amb un codi, i esbrinant el codi van poder obrir la capsa que contenia un llibre molt especial, el llibre dels pictogrames, símbols que permeten referir-se a objectes sense utilitzar paraules. Amb aquest llibre, l’Olalla es comunica amb alguns dels seus alumnes que tenen dificultats per comunicar-se amb llenguatge oral i/o escrit.