Nou repte! Ens convertim en Booktubers!( Proposta tancada, gràcies per participar-hi!)

Com que sabem que us agrada molt llegir, explicar als altres allò que heu llegit, i que us facin arribar explicacions de llibres interessants, des de l’escola hem pensat que aquesta setmana el repte sigui convertir-se en Booktubers. Cadascú de vosaltres us heu de gravar presentant un llibre que us hagi agradat molt.

Pasos a seguir per elaborar un Booktube:

1. Durada del vídeo: 30 segons màxim
  2. Imatge del vídeo: tothom s’ha de gravar de front i en horitzontal
  3. Contingut de la presentació:
  • Salutació del Booktuber
  • Títol del llibre
  • Autor o autora que ha escrit el llibre
  • Breu explicació del perquè us ha agradat molt el llibre seleccionat

El vídeo l’heu d’enviar a l’adreça de correu escola@dolorsalmeda.cat i teniu de temps fins al proper  dimecres 1 d’abril.

Aquí a sota us adjuntem un enllaç per si voleu veure exemples de Booktubers.

EXEMPLES DE BOOKTUBERS

Us animem a que realitzeu aquest repte i que compartiu aquells llibres que tant us agraden!

Ànim!