Leo Amazares, passa a la final territorial!!!!!

Avui hem rebut una gran notícia. El Leo Amazares de sisè que va representar l’escola a la semifinal del certamen de lectura en veu alta, ha estat guanyador i passa a la final territorial!!!!!!!! No podem estar més alegres i orgullos@s de tu, Leo.

Moltes felicitats!!!!!

Adjunt us deixem el document amb els guanyadors i guanyadores. Si cliqueu les imatges podreu veure els vídeos amb les lectures dels participants.

Document

8 comentaris a “Leo Amazares, passa a la final territorial!!!!!”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut