L’aventura de multiplicar: com l’acompanyo?

Avui, a l’aula de ciències, algunes famílies i mestres de l’escola hem participat en una xerrada informativa sobre com acompanyar els nens i nenes en l’aventura de multiplicar. La trobada, organitzada per l’AMPA i portada a terme per l’Ángeles,  mare del centre i professora de matemàtiques a la Universitat de Barcelona, estava dirigida a les famílies que volen acompanyar els seus fills i filles en l’aprenentatge de les matemàtiques, d’una forma senzilla, divertida i manipulativa a través del joc.

Aquesta xerrada-formativa s’enmarca dintre del projecte d’AMPA d’aquest curs “Multiespais educatius plens d’aventures matemàtiques: comprenc, imagino, faig i reviso.

Des de l’escola agraïm la implicació de les famílies i animem a que a la propera trobada s’hi afegeigin aquelles que avui no han pogut assistir.