LA VUELTA AL COLE contra la leucèmia infantil

El darrer divendres 22 d’octubre, tot l’alumnat del centre va fer una carrera solidària que tenia com objectiu sensibilitzar i donar suport a les accions que realitza la Fundació Unoentrecienmil. Una organització que es mobilitza per recaptar fons, divulgar i sensibilitzar  la població sobre la investigació i tractament de la leucèmia infantil.

Una “vuelta al cole” que no només es fa físicament en donar voltes al pati de l’escola, sinó que pretén possibilitar la tornada d’aquells infants que la leucèmia allunya d’una escolaritat normalitzada i contínua.

Des dels més petits als més grans, infants i adults, vam recórrer uns quants metres per donar embranzida a aquesta iniciativa que, any rere any, mirem d’acompanyar i, a més, fer una aportació econòmica. No només vam gaudir d’uns moments de sana competició, sinó que a les aules, d’una manera o altra vam poder compartir, reflexionar i empatitzar amb qui pateix una malaltia com la leucèmia i el trasbals no només físic, sinó també emocional, personal i social que això comporta.

Endavant valentes i valents! Som amb vosaltres!