La dansa en anglès

A l’escola Dolors Almeda la dansa en anglès és una de les àrees  del nostre currículum a primària. Valorem molt positivament aquesta activitat que fa créixer i desenvolupar els nostres infants tant a nivell físic com  psicològic i emocional.

La dansa obre un món, per a molts d’ells i  elles nou, ple de sentiments, sensacions i emocions. A través de  la música i el moviment els nens i les nenes experimenten i gaudeixen sense ser conscients de la gran quantitat de beneficis que aquesta activitat els aporta.

Hem començat el trimestre proposant als i les alumnes de tercer i quart que posin en marxa la seva creativitat i imaginació i facin de coreògrafs i coreògrafes. Aprofitant les cançons del llibre d’anglès, han preparat uns balls molt divertits on canten i ballen amb un ritme fascinant.

Aprendre anglès és més fàcil i divertit si ho fem d’una manera lúdica i motivadora i aquesta assignatura té tots els ingredients per aconseguir-ho!