La Città Infinita

En el marc del projecte “Un tomb pel món”, hem transformat el nostre gimnàs en una petita ciutat. Els alumnes de P3 a 2n participaran entre avui  i demà a una performance anomenada la “Città infinita”. És una proposta de joc constructiu que utilitza peces residuals industrials per crear i recrear espais urbans. Els “maons” per construir la ciutat són objectes de fusta polits de variades formes i mides. Amb aquestes peces i la creativitat dels infants tot és possible: poden dissenyar cases, escoles, hotels, piscines, obres públiques i carreteres que connecten els infants fomentant espais de trobada i d’intercanvi donant peu a un joc potencialment infinit.

Us convidem a visitar l’exposició que estarà oberta demà dimecres 16 de gener de 16h30 a 17h00 al gimnàs de l’escola. No us la perdeu!

Si voleu conèixer més informació sobre el projecte us deixem l’enllaç a  LA CITTÀ INFINITA.

FOTOS DIMARTS 9H00

FOTOS DIMARTS 11H00