#joemquedoacasa

Hola a tots i a totes!

Esperem que estigueu bé i passeu aquests dies a casa de la millor manera possible. Amb la situació actual s’estan posant en marxa molt bones iniciatives  per passar l’estona i omplir les hores del dia. Us deixem aquí uns links amb algunes de les idees perquè us entretingueu i el temps us passi més ràpid. Cliqueu la imatge per accedir-hi.

A mida que en trobem més cosetes les anirem afegint.

Ens veiem aviat a l’escola!

Resultat d'imatges per a "arbolac"

• Trobareu jocs educatius per fer online pels més petits de l’escola!

Image result for duolingo

• Amb duolingo pots treballar l’anglès. Només heu de baixar l’aplicació al mòbil o a la tablet i registrar-vos. És gratuït!

cristic

• En aquest enllaç trobareu diferents assignatures adaptades als nivells.

Resultat d'imatges per a "cavalll fort"

• Aquí podeu trobar contes de la revista Cavall fort.

Koalatext

• Practica el teu anglès amb diferents exercicis de listening, reading, games….

Image result for nati bergada

Image result for yome quedo en casa festival

Movistar

Resultat d'imatges per a "academons"

• Aquesta aplicació ofereix accés gratuït per un mes. Ofereix continguts acadèmics de tercer a sisè de totes les àrees en forma de joc. Bé per mantenir-nos actius i recordar conceptes.

Image result for educlanEduclan

• CLAN ha creat  EDUCLAN, una eina educativa que s’agrupa en tres canals, segons les edats (fins els 10 anys). Podeu trobar vídeos educatius de totes les àrees.

Image result for fer esportFem dansa i esport

• Fem una mica d’activitat física amb aquestes divertides propostes!