Iniciem els “Corners” a tercer

El treball per racons (corners) el posem en pràctica a una de les sessions d’anglès des de tercer fins a sisè de primària. Aquest segon trimestre, les i els alumnes de tercer tot just els han iniciat.

És una de les propostes metodològiques que es treballen a l’escola que fomenta l’autonomia i afavoreix els diferents ritmes de treball de cada infant. Treballem les habilitats de la llengua: Listening, Speaking, Reading and Writing en els racons de Vocabulary, Listening, DVD, Reading, Games and Computers.

Aquestes sessions es fan en mig grup, fet que afavoreix l’atenció més individualitzada de l’alumnat. És també un moment ideal per treballar l’expressió oral.