Gràcies!

L’alumnat de quart han marxat de colònies a l’Escala durant tres dies i aquesta estada inclou activitats d’aigua diverses. Necessitàvem una cadira amfíbia perquè una de les nostres alumnes pogués dur a terme les mateixes activitats que els seus companys/es i ha estat tot un repte.

Finalment, malgrat tots els obstacles, ho vam aconseguir! Per aquest motiu volem fer un agraïment a la fisioterapeuta que ens ajuda a l’escola, el Departament d’Esports de l’ @aj.cornella i a l’associació TOTS SOM DE COR @somdecor_ de Cornellà per totes les gestions que han fet possible aquesta experiència.

Tots som de Cor @somdecor_, vetlla per la integració d’infants i joves amb diversitat funcional de Cornellà, i té un projecte de ciutat que estan intentant posar en marxa per crear un espai d’activitats i propostes. Un “Respir” per a tots els infants i joves amb diversitat funcional així com un lloc de confiança que doni acompanyament, assessorament i resposta a les necessitats de participants i famílies. L’associació ha assumit íntegrament el cost d’aquest servei i volem agrair la seva ajuda i implicació en tot el procés.