Gimcana matemàtica

L’escola Dolors Almeda aposta per  l’ensenyament- aprenentage de les matemàtiques d’una forma competencial, motivadora i significativa. Per això, una vegada més hem volgut gaudir de la nostra ja tradicional  gimcana matemàtica, on els alumnes de cinquè han preparat  tot un seguit d’activitats pels alumnes de cicle inicial i mitjà.

Pels més petits de l’escola han estat els nens i nenes de sisè que per un dia també s’han convertit en autèntics mestres matemàtics!

Tots els infants de l’escola han gaudit d’una jornada especial on les activitats matemàtiques han sigut les protagonistes!