Fira de Nadal

Castells inflables, tallers de tota mena, esports a dojo, jocs simbòlics, atraccions de fira, i fins i tot un taller de circ multidisciplinari per apropar als més petits a aquest món de màgia i il·lusió. Durant tot un matí, els alumnes de 1r a 6è de l’escola han pogut gaudir de diferents tallers com maquillatge, terrisseria, manualitats, així com també participar en diferents circuits i activitats organitzats per la Guàrdia Urbana i els mossos d’esquadra. Els esports també ocupen un espai i els infants han pogut practicar tennis taula, mini futbol, mini tennis, bàsquet, i mini hoquei entre d’altres.  Com cada any, la zona dedicada als castells inflables ha estat un èxit, de igual forma que les atraccions típiques de fira i també l’espai de Ludoteca. Se’ns ha passat el matí volant!

FIRA DE NADAL 2017