Fem tallers científics en anglès

Durant aquests dies els i les alumnes de cicle superior hem gaudit fent tallers científics molt especials, amb la sort de poder fer-los en anglès.

Els nois i noies de 5è hem fet el taller centrant-nos en l’eficiència energètica. Hem repassat totes les fonts d’energia que tenim al nostre abast, tant renovables com no renovables. Alguns dels experiments ens han permès observar de prop la gravetat, la combustió, i la formació de gasos d’entre altres. Finalment, de forma conjunta, vam fer una activitat a on valoràvem si fèiem un bon ús energètic en el nostre dia a dia.

Els més grans de l’escola, els i les de 6è, hem fet el taller sobre l’ADN i les cèl·lules. Hem començat amb un experiment sobre la pressió atmosfèrica i la relació que té aquest fenomen amb les molècules. A continuació miràvem en un microscopi com són les cèl·lules vegetals, en aquest cas les d’una ceba. Finalment hem fet un experiment individual, on hem vist el nostre propi ADN!

Han estat tallers molt motivadors i vivencials on hem continuat ampliant els nostres coneixements de sobre medi natural i reforçant la llengua anglesa.