El tennis a l’escola

Les alumnes i els alumnes de quart de primària van rebre la visita del club de tennis Cornellà on van poder conèixer i practicar l’activitat de tennis dins de l’àmbit escolar.

Aquesta proposta permet introduir jocs col·lectius fomentant la col·laboració, els aspectes recreatius, el respecte als companys i a les companyes…

Les alumnes i els alumnes van pendre contacte amb els elements principals del tennis com són la raqueta i la pilota, aplicar les regles del joc i fomentar els valors propis que es transmeten des de l’àrea d’educació física així com les normes de convivència.