EduLab de Citilab

Dins el projecte Edulab, en col·laboració amb el Citilab de Cornellà, els alumnes de 4rt s’han estrenat amb el Snap4Arduino. Durant quasi dues hores, han pogut descobrir un nou llenguatge que els permet, d’una manera molt visual amb blocs de diferents colors, programar i crear el seu propi programa. Durant les properes setmanes, desenvoluparan en petits grups un programa que permeti als alumnes del cicle inicial practicar la lectura i així anar millorant la seva velocitat lectora. Clicant a la imatge trobareu més fotografies de la sessió d’avui i clicant al logo del Citilab trobareu els detalls del projecte EduLab.

FOTOS 4RT A

FOTOS 4RT B