Dijous Gras

Avui, dijous Gras, ha arribat el Sr. Carnestoltes a la nostra escola! Ens ha sorprès vestit de Charlot, fent honor al Cinema, projecte que ens ocupa aquest any. En el següent enllaç us deixem algunes FOTOGRAFIES DE DIJOUS GRAS.

Els alumnes de 5è, amb unes rimes molt divertides, ens han llegit el pregó. A continuació trobareu el vídeo i us adjuntem també el text: PREGÓ 2018

Després del pregó, tots els infants i mestres de l’escola, des del més petit al més gran, hem cantat, ballat, i rigut a ritme de Carnaval!