Concurs punts de llibre 2020

Com cada any, l’escola participa en el concurs de punts de llibre de la població. Donades les circumstàncies, aquest any no es pot celebrar l’acte de lliurament de premis de la Mostra de punts de llibre 2020, on havíem de conèixer els guanyadors de cada categoria. No obstant aixó, ens han fet arribar una presentació on ens anunciïn els guanyadors i finalistes de cada categoría. Adjunt us deixem el document per si voleu consultar-lo!

Des de l’escola volem felicitar al nostre company Joel Moriche Serrano (P3A) que ha quedat finalista en la Categoria Infantil i a la nostra companya Núria Bolaños González (2n B) que també ha quedat finalista en la Categoría Primària I. Enhorabona a tots dos! Moltíssimes felicitats!

Salutacions!

PRESENTACIÓ MOSTRA DE PUNTS DE LLIBRE 2020