Els i les alumnes de 6è ja són a Cala Montjoi! Ha estat un viatge molt tranquil on han gaudit d’un passeig en vaixell preciós.
En arribar han dinat i tot just ara ja comencen les activitats de tennis, piragua, malabars i temps de platja. A la nit, després de sopar, gaudiran d’un parell d’activitats nocturnes a l’aire lliure. Segur que en acabar a les 23:30 tots i totes dormiran de seguit.
Demà a les 7:30 tothom despert per esmorzar!



