Audició de violoncel

El violoncel com a component del quartet de corda clàssic ha estat el protagonista en el taller dels alumnes de primer, on han escoltat des de melodies clàssiques fins a temes més actuals. El taller comença amb la història del violoncel a Catalunya parlant de la figura de Pau Casals com a màxim referent d’aquest instrument. La música de cinema ha estat un altre apartat del taller, han gaudit de pel·lícules com Vaiana, La bella i la bèstia, Frozen o Canta! amb el suport de la pantalla i la sonoritat en directe del violontel. L’experimentació amb el violoncel ha estat una altra vivència que han fet els alumnes, fregant les cordes per sentir les vibracions amb els dits. En acabar, cada infant es va endur un tatuatge de violoncel com a record de l’experiència per després poder compartir amb les famílies tot el que han après d’aquest instrument. (Per veure més fotografies, cliqueu la imatge).