5è descobrint el Delta

L’alumnat de 5è de primària ha gaudit de la visita al Delta del Llobregat, un lloc natural que encara conserva espais representatius del que van ser maresmes i estanys que cobrien totalment el seu territori en temps remots.

La sortida  ha donat l’oportunitat a l’alumnat de conèixer i explorar aquest tipus d’ecosistemes d’una forma activa i participativa. Han observat els paisatges del delta i els seus elements característics i han conegut  els animals i les plantes que viuen en aquests ambients.

Aquests tipus de sortides fomenten  l’interès en l’alumnat per la vida i la cura dels ecosistemes.