Tot i que a la nit no han acabat de dormir gaire… avui s’han aixecat amb molta energia i ganes de gaudir de totes les activitats.
Han començat esmorzant a 8:00 i després han rotat per quatre activitats fins a les 13:00 que dinaven. Aquestes activitats han sigut molt variades: tir amb arc, vòlei, estampació i tirolina.
A la tarda continuen amb piragües, temps de platja i cursa d’orientació.
Ben segur que aquesta nit al karaoke i a la discoteca ballaran moltíssim. Només els quedarà dormir molt i carregar piles per l’últim dia!




